گوسفندی که خواهان برکناری دیکتاتور است!!!
نوشته شده توسط : فدایی ولایت

 اکنون ده ها تن از داخل و خارج یمن با بنده تماس گرفته و پیشنهاد خرید این بره را داده اند. قیمت های پیشنهادی بسیار خوبی هم داده می شود ..




به گزارش شیعه آنلاین به نقل از آزادی نیوز، روز گذشته خبری در رسانه ها و پایگاه های مختلف یمنی منتشر شد که به صورت گسترده انتشار یافت و به پایگاه های خبری عرب زبان دیگر کشورها نیز رسید.

در این خبر آمده بود: چند روز پیش گوسفندی در یمن متولد شد که بر روی سر آن نوشته شده "إرحل" و این به معنی آن است که این بره گوسفند نیز خواهان برکناری ژنرال "علی عبدالله صالح" دیکتاتور یمن است زیرا لفظ "إرحل" بیشتر لفظی است که در شعار مخالفان رژیم دیکتاتور یمن که خواهان بر کناری وی هستند، به کار می رود.

در این مطلب رسانه های یمنی آمده: این لفظ نه تنها در یمن، بلکه در دیگر کشورهای عربی مانند تونس و مصر که ملت های آن به تلاش خود دست یافتند و انقلابشان به ثمر رسید، نیز به کار می رفت. اکنون در لیبی و بحرین و برخی دیگر کشورهای عربی نیز این شعار بر زبان قیام کنندگان است.

این مطلب در ادامه می افزاید: علاوه بر افکار عمومی جهان عرب، این روزها حتی حیوانات نیز خواهان رفتن و برکناری سران دیکتاتور جهان عرب هستند. نمونه آن این بره گوسفند است که در استان "الضالع" یمن متولد شد.

گفته می شود پس از انتشار این خبر، صدها تن از اهالی این استان به منزل صاحب این بره رفته تا آن را از نزدیک ببینند و از آن عکس بگیرند. تعداد زیادی از خبرنگاران و گزارشگران نیز با حضور در منزل صاحب این بره از آن گزارش تهیه کردند.

در همین راستا صاحب این بره گوسفند در گفتگو با خبرنگاران گفت: تاکنون ده ها تن از داخل و خارج یمن با بنده تماس گرفته و پیشنهاد خرید این بره را داده اند. قیمت های پیشنهادی بسیار خوبی هم داده می شود اما بنده تا به این لحظه تصمیمی در این باره نگرفته ام.
 





:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: